Choinki zapachowe to jedne z wielu produktów, jakie znajdują się w ofercie firmy Progres. Są to wysokiej jakości produkty, na których możesz umieścić dowolny nadruk w postaci loga Twojej firmy, nazwy, danych teleadresowych itp. Choinki zapachowe to ten typ produktów, które są użytkowe i niezwykle funkcjonalne. Z pewnością nie wylądują w koszu lub w schowku w aucie, tylko zostaną powieszone w widocznym miejscu. Każdy przecież lubi, jak wnętrze auta pięknie pachnie. A takie właśnie są choinki zapachowe produkowane przez firmę Progres. Pięknie pachną, estetycznie wyglądają, ciekawie się prezentują i zdobią wnętrze auta. Dodatkowo są subtelną reklamą, ale jakże skuteczną. Wejdź na stronę internetową, wpisując w wyszukiwarkę adres reklamyprogres.pl i zapoznaj się, jakie choinki zapachowe masz do wyboru. Nie musisz kierować się nazwą, gdyż choinka nie oznacza kształtu zawieszki, możesz odejść od jej standardowego wyglądu i zdecydować się na kształt, który będzie pasował do branży, jaką reprezentujesz.
Choinki zapachowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych. Nic w tym dziwnego, ponieważ nie dość, że pasują do każdej branży, to dodatkowo można je łatwo spersonalizować. Są to gadżety na tyle uniwersalne, że sprawdzą się jako upominki dla klientów sklepów odzieżowych, warsztatów samochodowych, jak i salonów kosmetycznych. Można wybrać dowolny kształt, zestawienie kolorystyczne, nadruk oraz zapach. Jakie opcje masz do wyboru? Wejdź na stronę firmową, znajdującą się pod adresem reklamyprogres.pl i sprawdź, co firma Progres dla Ciebie przygotowała. To producent choinek zapachowych, dlatego możesz je łatwo dopasować do własnych preferencji. Zapachy, które możesz dla siebie wybrać to, między innymi, zielona herbata, kremowa wanilia, zielone owoce, jeżyna i wiele innych. Wszystkie z nich intensywnie i długo pachną. A co z kształtem? Możesz wybrać standardowy kształt, czyli choinkę, a możesz zaszaleć i wybrać fantazyjny, niecodzienny kształt, który będzie ozdabiał wnętrze auta, a Twoim klientom przypominał o Twojej firmie.